Personal training

Werk aan je doelstellingen door middel van personal training! Personal training bij Lust for Sport kent verschillende vormen. Welke vorm het beste bij jou past, is afhankelijk van een aantal factoren. Onder andere je doelstelling, je budget en ons advies voor het beste resultaat spelen daarbij een rol.

Een greep uit de mogelijkheden

  • Personal training 1 op 1
    Lukt het door een afwisselend werk/privé rooster niet om deel te nemen aan groepslessen? Of heb je, om verschillende redenen, niet de motivatie of kennis om zelf aan de slag te gaan? Door middel van 1 op 1 begeleiding zorgen we er samen voor dat je jouw doelen toch kunt behalen! 
       
  • Personal workout samen met 3 vrienden
    Wil je samen met je vrienden top fit worden en blijven maar missen jullie de kennis, vaardigheden of motivatie om consequent te trainen? Een personal trainer maakt voor jullie een workout en begeleid jullie daarin op een dag/tijd naar keuze.  
     
  • Personal workout samen je partner
    Samen fit worden? Voor jou en je partner maken we een persoonlijk plan en trainingen die daarbij aansluiten. Op afgesproken tijden gaan jullie samen met de trainer aan de slag om het beste resultaat te behalen. 
     
  • Personal training als opstart
    Je wilt graag beginnen met fitness maar hebt geen idee hoe.. door middel van 1 op 1 begeleiding zorgen we er in enkele trainingen voor dat je voldoende kennis en ervaring op doet om vervolgens zelfstandig te kunnen trainen.
     
  • Personal training als techniekcheck
    Je kent het wel. Jaren aan het trainen maar je hebt het gevoel dat het niet helemaal lekker gaat of de resultaten vallen tegen. Na tientallen filmpjes en aanpassingen kom je er nog niet helemaal uit. Onze trainer neemt graag je techniek onder de loep en zorgt ervoor dat je je trainingen kunt verbeteren! 
Vraag naar de mogelijkheden Vraag naar de mogelijkheden

Home Bootcamp:

  • 5 minuten warming up

  • A: 3x 40 stappen run + run terug / max. v-steun met armen gebogen

  • B: 3x 2x25 walking lunges / run terug / 10 pushup (+5)

  • C: 3x 2x10 side pas (3 keer herhalen) / run terug / 20 squat jacks

  • D: 1x 40x grond aantikken + jump / 40x push up / 40 x 2 knee ins (ren voor deze oefening een pad en doe ter hoogte van een boom 1 herhaling. Herhaal dit tot dat je alle herhalingen heb gedaan).

  • E: 60 min volmaken 30 sec plank (+5sec) 2x5 sprinter lunges 30 run

HOME WOD:

  • 5 minuten warming up

  • A: 3x 20 squat + front press / 10 push ups / 2x10 woodchoppers

  • B: 5x 10 jumping jacks / 3 walkouts / 10 reverse mountainclimbers

  • C: 1x 30-20-10 bent over row / squat jacks / mc