Bootcamp

Tijdens onze Bootcamp train je in de buitenlucht naar een top conditie! Ook ideaal om je (top) conditie op peil te houden. Meedoen en instromen is voor ieder fitnessniveau mogelijk.

Tijdens de bootcamp training combineren we krachtoefeningen met cardiotraining. We trainen het hele jaar door buiten, op verschillende locaties. Onze start locaties zijn: 't Turfveld in het bos (zomer) & de Badweg in de Koog (winter). We bieden variatie in low- medium- en high intensity:

 

* (HI) high intensity - Bootcamp; voor de (zeer) fanatieke buitensporter. Bij de (HI) Bootcamp trainingen maken we de trainingen zwaarder dan de overige bootcamp trainingen. Iedereen kan bij deze training op eigen niveau mee doen, houd er rekening mee dat bij deze training alles wat sneller doorgaat en er minder rust momenten zijn ingebouwd.

* (MI) Medium intensity - Bootcamp; bedoeld voor iedere sporter. Bij (MI) Bootcamp zorgen we voor een medium intensieve training waarbij iedereen op persoonlijk tempo-, niveau en naar eigen inzet kan mee doen. De combinatie tussen trainen en rust is ideaal voor zowel de reguliere- als de fanatieke sporter.

* (LI) Low intensity - Bootcamp; speciaal voor (beginnende) sporters die hun conditie willen opbouwen of op lage intensiteit willen door trainen. Ondanks de lagere intensiteit biedt (LI) Bootcamp zeker de mogelijkheid om je grenzen op te zoeken en lekker buiten te trainen. Houd er rekening mee dat tijdens deze training meer rust momenten zijn ingebouwd vergeleken de andere bootcamp trainingen. Het is bij deze training niet de bedoeling dat fanatieke sporters aansluiten.

 

Kenmerken

  • Buitentraining (bos/strand)
  • Verleggen van je grenzen
  • Cardiovasculair uithoudingsvermogen
  • Krachttraining
  • Hardlopen / heuvels
  • Trainen met eigen lichaamsgewicht
  • Afwisselend, elke training is anders

Trainingseffecten

  • Verbeteren van kracht
  • Verbeteren van uithoudingsvermogen
  • Verbeteren van explositiviteit
  • Ontspannend voor je geest
  • Meer spiermassa
  • Afvallen- en verminderen van vetpercentage

Extra informatie

  • Onder begeleiding van een trainer
  • Duur: 60 minuten
  • Low- middle- of high intensity
  • Deelname vanaf 15 jaar
  • Deelname voor ieder niveau
  • Gebruik van goede sportschoenen voor buiten is verplicht
  • Kleding naar weersomstandigheden

Rooster van week 26

maandag 24 jun

09:00 - 10:00
Bootcamp (LI-MI)

*low / **medium intensity (buiten - turfveld)

19:00 - 20:00
Bootcamp (HI)

***high intensity (buiten - turfveld)

dinsdag 25 jun

19:00 - 20:00
Bootcamp (LI-MI)

*low / **medium intensity (buiten - turfveld)

woensdag 26 jun

09:00 - 10:00
Bootcamp (MI)

**medium intensity (buiten - turfveld)

19:00 - 20:00
Bootcamp (HI)

***high intensity (buiten - turfveld)

zaterdag 29 jun

08:30 - 09:30
Bootcamp (HI)

***high intensity (buiten - turfveld)

09:30 - 10:30
Bootcamp (LI)

*low intensity (buiten - turfveld)

Rooster van week 27

maandag 01 jul

09:00 - 10:00
Bootcamp (LI-MI)

*low / **medium intensity (buiten - turfveld)

19:00 - 20:00
Bootcamp (HI)

***high intensity (buiten - turfveld)

dinsdag 02 jul

19:00 - 20:00
Bootcamp (LI-MI)

*low / **medium intensity (buiten - turfveld)

woensdag 03 jul

09:00 - 10:00
Bootcamp (MI)

**medium intensity (buiten - turfveld)

19:00 - 20:00
Bootcamp (HI)

***high intensity (buiten - turfveld)

zaterdag 06 jul

08:30 - 09:30
Bootcamp (HI)

***high intensity (buiten - turfveld)

09:30 - 10:30
Bootcamp (LI)

*low intensity (buiten - turfveld)

Let op: voor deelname aan trainingen van Lust for Sport is vooraf aanmelden noodzakelijk.
Trainen in de vrije fitness is alleen voor Lust for Sport leden - (eenmalig) vrijtrainen voor niet leden is helaas niet mogelijk.